Onze wedstrijd gaat volledig door in de dorpskern van Zeebrugge.
Onze evenementenzone is gelegen op het marktplein te Zeebrugge. U zal daar niet geraken met de wagen. De parking voor uw wagen zal voorzien zijn in de Graaf Jansdijk te Zeebrugge. Hieronder vind u meer info.
Onze zone is bereikbaar met het openbaar vervoer. Zeebrugge dorp is bereikbaar met de trein, bus en kusttram.
Voor meer info kan u terecht op de website van de de betrokken partners.
Ons wedstrijdsecretariaat is gelegen op onze evenementenzone. Deze is gelegen op het marktplein te Zeebrugge en zal volledig uitgestippeld worden van de parking tot aan het wedstrijdsecretariaat. In ons secretariaat zal u door middel van uw e-ticket en uw identiteitskaart uw start enveloppe krijgen. In deze enveloppe zal u uw polsbandjes, tijdsregistratiechip, bagagebandjes en informatie krijgen.
Zorg ervoor dat u uw e-ticket steeds voorziet van een handtekening ! Zonder e-ticket GééN startpakket !
De competitie lopers zullen een shirt met nummer of hesje van BOCRA krijgen voor het competitieluik van onze wedstrijd. Hiervoor zal een waarborg in de vorm van identiteitskaart/paspoort/rijbewijs/studentenkaart gevraagd worden. Dit om ten allen tijden diefstal van de shirts/hesjes te vermijden.
In de Sporthal zal eveneens de mogelijkheid geboden worden om u in de kleedkamers om te kleden en een verwarmde douche te nemen. Gelieve de richtlijnen van de Sporthal te volgen en deze steeds proper en ordentelijk achter te laten voor de volgende atleet. Er zullen voldoende vuilnisbakken voorzien worden.
In de sporthal zal u naast uw startpakket ook uw bagage bewaakt kunnen achterlaten. Volg de richtlijnen in uw startpakket en van de vrijwilligers goed op zodat u uw polsbandjes op de juiste manier aandoet. Er zal een bandje met uw nummer rond de tas gehangen worden en een rond uw pols zodat niemand met de verkeerde tas naar huis gaat.
Je meldt je best vroeg genoeg aan bij het secretariaat zodat je op tijd de items (Chip, polsbandjes, bagagelabel,…) ter beschikking krijgt om je veroveringstocht tot een goed einde te brengen.
Het secretariaat wordt geopend om 08.30u
Met je identiteitskaart en je e-ticket meld je je aan bij het secretariaat. Daar krijg je een envelop. In deze envelop kan je alle informatie vinden (met daarin een parcoursplan),uw deelnamebandje, uw polsbandjes (indien competitief), uw chip en uw bagagelabel.
Indien u competitief loopt wordt uw identiteitskaart gewisseld voor een genummerde t-shirt of hesje die u na de wedstrijd ons terug bezorgt, u krijgt dan uw ID kaart terug.
U dient zich tijdig aan te melden.
Controleer zeker dat je naam opgenomen is in de startlijsten die je kan vinden in onze shop waar je alle ingeschreven deelnemers kan terugvinden.
De chips worden bevestigd aan de veters, aan de finish worden deze terug afgegeven. Een chip kost 25 Euro bij verlies. Bevestig deze dus goed!!!
Het bagagelabel hang je rond de rugzak die je wenst achter te laten bij de tassenbewaring.
Er zijn omkleedruimtes voorzien en nadien kan er GRATIS gedoucht worden. Voor men doucht, vragen wij jullie om de vuile kledij af te spoelen aan de voorziene waterpunten! De douches zijn gratis en wij wensen dit bij een volgende editie ook zo te houden…
Voorzie kledij die tegen een stootje kan en nat mag worden. De ideale kledij is: oude (loop)schoenen, een stretch broek (een broek die niet snel zwaar wordt indien deze nat geweest is) en een tshirt. Schoenen moeten verplicht aangehouden worden.
De toiletten zijn GRATIS. Deelnemers en toeschouwers moeten NIET betalen.